SBA Servicenormen
Ordentlig service 360˚rundt
Servicebranchen har haft ry som en jungle, hvor løfterne blafrer i vinden. Som kunde er det derfor ikke til at vide, hvem man rent faktisk kan stole på i den enorme skov af udbydere. Derfor introducerede Servicebranchens Arbejdsgiverforening – Servicenormen – et sikkert og troværdigt pejlemærke, som indkøbere kan styre efter, når der skal vælges en ordentlig serviceleverandør. Og 360˚ordentlighed er, hvad Servicenormen handler om. Som indkøber kan du være helt sikker på, at der er styr på alt fra overenskomster, arbejdsmiljø, underleverandører, miljøbevidsthed og kvalitet, når din serviceleverandør opfylder Servicenormen. I denne kampagne var opgaven at udbrede det kvalitative kendskab til Servicenormens mange kundefordele. Målgruppen er private såvel som offentlige indkøbere af serviceydelser fx rengøring, ejendomsservice og kantinemad. Kampagnen fik også et ben, som skulle kunne rekruttere nye medarbejdere til den ordentlige del af servicebranchen.